علیعلی، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

بهترین هدیه زندگیمون

تولد 4 سالگی

1394/11/22 21:52
نویسنده : مامان علی
1,351 بازدید
اشتراک گذاری

بسم رب

 

سلام به همه دوستان و همراهان عزیز وبلاگ علی جونبوس

 

من واقعا شرمنده ام از همه دوستان و اقوامی که تو این یه سال اخیر سراغ عکسای علی رو

میگرفتن و من به دلیل مشغله زیاد و یکمم تنبلی زبانعکسای یک سال گذشته رو تازه الان میذارم.

این عکسها عکسای تولد 4 سالگی یعنی پارسال علی هست.خجالتخجالت

 

تولد 4 سالگیش رو با تم آدم برفی گرفتم.دلغک

 

اینم از علی آقای گل گلاب با آدم برفیش:خندونکو علی آقا وارد سال پنجم زندگیش میشودددد

 

 

 

 

 

 

این نقاشی خوشگلم خودش واسه مهمونا کشید و من از روش کپی گرفتم و به هر خانواده ای یدونه به عنوان یادگاری دادم.امیدوارم از نقاشی نقاش کوچولوی من خوششون اومده باشه:محبت

 

علی با پسر خاله و پسر عموش:بوسبوسبوس

 

این آدم برفی های نمدی خوشگلم خاله مریمش زحمت کشید و واسه بچه های مهمونی درست کرد.دستش درد نکنهجشن

 

اینم از تزئینات برای کسانی که دنبال این تم هستن.همه چی رو با کاغذ رنگی درست کردم :

 

از همه مهمونای عزیز که زحمت کشیدن و تشریف آوردن و با کادوهاشون مثل همیشه شرمندمون

کردن کمال تشکر را داریم.بوس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)