علیعلی، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

بهترین هدیه زندگیمون

عکسای متفرقه از سال 94

1396/8/8 8:18
نویسنده : مامان علی
222 بازدید
اشتراک گذاری

بسم رب

اینم چنتا عکس متفرقه از سال 94

 

 

اینم از عکسای پنج سالگی علی جونم :

امام زاده ابوذر قزوین یه جای بسیار زیبا و با صفا که

دسته جمعی با مامان جون اینا وعمو منصور و عمو جعفر اینا رفته بودیم و یه کباب حسابی زدیم به رگآرام

 

محمد شهر کرج یه باغ تفریحی هست  که هر چند وقت یکبار بابا حاجی

مارو میبره اونجا تا کلی شاتوت بخوریم حسابی به بچه ها خوش بگذره جشن

اینم یه عکس صمیمی و خوشگل و به یاد موندنی با پسر خاله مهربونش:

قایق سواری علی با باباش:علی چون پاش نمیرسید پا بزنه با دست پدالو میچرخوند و

من از دیدن این صحنه کلیییی خندیدم واقعا با مزه بودقه قههقربون اون خنده خوشگلتبوس

 

اینم قایق سواری در دریاچه خلیج فارس تهران که در مجاورت خونه  مامانی و باباحاجیه و ما زیاد به اونجا میریم

ولی چون من از آب خیلی میترسم همین یبار سوار قایق شدیم که بازم من کلی جیغ و داد کردم و علی بهم دلداری میدادخندونک

 

اینم یه نقاشی خوشگل که خودش پشت دستش کشیده و ساعتها باهاش بازی کردبوس

 

گل پسرم وقتی از سلمونی برگشتهمحبت

 

فدای تو عشق من ماشالله بهتبوس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)