علیعلی، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

بهترین هدیه زندگیمون

پاییز 96

1397/5/26 17:19
نویسنده : مامان علی
678 بازدید
اشتراک گذاری

بسم رب

 

سلام

 

مهر 96 اتفاق عجیبی افتاد

شهید حججی عزیز شهید جوان مدافع حرمی بود که در سوریه به اسارت داعشی ها

در اومد و به طرز وحشتناکی شهید شد ولی اتفاق عجیب این بود که داعشی ها با انتشار

عکسی از این شهید عزیز خواستند مارو بترسونن ولی خداوند کاری کرد و قدرتی به این جوون داد

که با چهره آروم و شجاعش باعث شد از این عکس نتیجه عکس بگیرندزنده

 

وقتی جنازه به ایران اومد موج خروشانی برای تشییع جنازه اش اومدن

این شهید عزیز یه پسر 1 ساله به اسم علی داشت که ان شاالله هم علی حججی

هم علی ما راه این شهید عزیز را ادامه بدنگل

ما هم از قافله عقب نموندیم و خداروشکر قسمت شد به تشییع بریمآرام

 

 

 

اینم جشن روز کودک که برای علی چتر و برای میثم توپ خریدیم و با کیک و آب هویج خوش گذروندیممحبتجشن

آبان 96 امیر مهدی ما مسلمون شد و براش یه جشن کوچولو گرفتم

مبارکت باشه خاله جووونمحبت

یه اتفاق خوب دیگه در پاییز تولد فاطمه خانم گل دختر عمه علی و میثم بود

تولدت مبارک خوشگل خانمممممحبتجشن

اینم گل دختر با تم پاییزیبوس

این کادوی ناقابلم یه پیرهن و چادره که خودم براش دوختم

خیلی ذوق کردم که  لباس دخترونه دوختم هوراااخندونکفرشته

اینم گل من در حال نوشتن مشقاشتشویق

اینم بنای خوشگلی که پسرم با چوبای بازی برج ساختههیپنوتیزم

 

یه روز خوب تو پارک نزدیک خونه با داداشی

پسرای من سوپ و شله زرد و ماست رو با نی میخورنسوت

چیکارشون کنم من؟؟؟گیج

اینم شهربازی پاساژ امیر و علی که قضیه رو خیلی جدی گرفتهعینک

ماشالله مامانبوس

و البته حواسش به داداششم هستمحبت

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)