علیعلی، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره

بهترین هدیه زندگیمون

علی قصد داره تا هفته دیگه که چهار ماهش تموم میشه خیلی چیزا یاد بگیره.

1390/3/13 15:28
نویسنده : مامان علی
896 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدای بی همتا

 

غلت زدن نینی 3 ماه و نیمه خوب یا بد؟؟؟؟مسئله این است!

 

 یه پیغام به مامانا: اگر نینیه  شما خیلی زود غلت زدن رو یاد گرفت زیاد هم خوشحال

 نشوید.

سلام  این علی آقای ما از وقتی یاد گرفته غلت بزنه دیگه کار من دراومده.تا میزارمش

زمین بلافاصله غلت میزنه و بعد  تلاش میکنه سینه خیز بره نمیتونه داد میزنه غرمیزنه

 منم باید سری برش گردونم و اونم نامردی نمیکنه دوباره بلافاصله برمیگرده و این

روند شده کار ما از صبح تا شب.

 

 

فکر کردید میتونید منو تو پشه بندم حبس کنید؟؟؟

غلت زدن که بلدم اگه زیپه این پشه بندم میتونستم باز کنم خیلی خوب میشداااا!!

 

 

آخ خسته شدم

اینقدر غلتیدم خسته شدم یه چرت بزنم بعد ادامشو میرم.

 

به جای نگاه کردن بیا یه کمکی بکن مادر من

 

 

حال میکنی مامان چه حرفه ای شدم؟؟؟!!!!

 

 

من هی غلت میزنم تو چرا میخندی؟؟؟

هه هه

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

خاله
15 خرداد 90 12:06
الهی قربونش برم که وقتی غلت میزنه با صورت میره تو زمین
خاله ریحانه
15 خرداد 90 12:17
حالا صبر کن بزار راه بیفته بیچارت میکنه ما که 6 نفر اسیر این ماهان هستیم دیگه، از پسش که بر نمیایم میندازیمش تو تابش
ندا مامان پویان
15 خرداد 90 20:29
عزززززیییییزززززززززززم خدا حفظش کنه بچه هامون دارن بزرگ میشنااااااا1
روناک مامان سام
19 خرداد 90 19:09
افرین به این علی گل