علیعلی، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره

بهترین هدیه زندگیمون

اولین حموم علی در ده روزگی

1390/2/7 23:23
نویسنده : مامان علی
1,423 بازدید
اشتراک گذاری

به نام یگانه آفریننده مهربان

 

سلام پسرم .10 روز اول برای من خیلی طولانی شده بود و همش دلم میخواست زودتر بند نافت بیافته من بیشتر از تو عذاب میکشیدم و دوست داشتم زودتر ببریمت حموم.شب 10 روزگیت بود و من به مامانی گفتم دیدید 10 روز شد و نیافتاد .که یدفه نصف شب بیدار شدم دیدم یه چیزی افتاده روی پپتو اول ترسیدم بعد رفتم جلوتر و دیدم که آخخخخخخخ جوووون بند نافش افتاده علی مامان.

فردا صبحش با خوشحالی همه وسایل حمومتو آماده کردم و با هزار نذر و صلوات و آیت الکرسی خوندن بردیمت حموم.وای که چقدر چرک بودی پسر .مامانی نگهت داشته بود من میشستمت.خیلی سر سری بودی عین ماهی لاغر و کوچولو .پوستت میومد تو دست.تو تمام مدتی که شستیمت و آوردیمت بیرون خواب بودی بعدشم تقریبا تا فرداش خوابیدی و فقط بیدار میشدی یه قلپ شیر میخوردی دوباره میخوابیدی حسابی بهت چسبیده بوداااا.

اینجا آماده شده بودی برای رفتن به حموم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

a mum
7 اردیبهشت 90 9:55
سلام عزییییییییزم
مبارک وبلاگت!

آخییییییییی یادش بخیر ...
اولین حموم
حالا خداروشکر هنوز خیلی اولین ها تو راه داریم