علیعلی، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره

بهترین هدیه زندگیمون

تولد 6 سالگی علی آقا

1397/2/20 21:13
نویسنده : مامان علی
499 بازدید
اشتراک گذاری

بسم رب

 

هوراااا تولدددد تولدددد تولدت مبارک عشق منننن

 

این جشن تولد با تم مورد علاقه علی یعنی تم لاک پشت های نینجا بودجشن

یکی از اخلاقای بد من اینه که عکسای گوشیمو انقدر دیر خالی میکنم که اخر یه بلایی سرش میاد اینبار هم یه سری از عکسهای این جشن تولد پرید ولی چنتایی دارم ازش...خطا

با توجه به اینکه میثم کوچیک بود یکم کار کردن برام سخت بود ولی تمام تلاشمو برای خوب برگزار شدن این تولد انجام دادم...امیدوارم بهت خوش گذشته باشه عزیز مامانمحبت

 

خداحافظی با شش سالگی در کنار داداش میثمبوس

کادوی من و بابایی و میثم یه فوتبال دستی که علی همیشه دوست داشت داشته باشه:بغل

اینم یه عکس خوشگل در کنار داداشی و  پسر عموها و پسر خاله و دختر عمه:جشن

 

خندونک

 

 

اینم از کادوی ویژه علی اقا دوچرخه که مامانی و باباحاجی زحمت کشیدن دستشون درد نکنه:

 

 

عکسهای دسر و شام و کادوها هم متاسفانه پاک شدهغمگینگریه

دسر کاستر درست کردم و ژله سبز رنگ که به تمش بیاد و شام هم فسنجون درست کردم  جای همه خالییییمحبت

و در آخر هم کلیپی از عکس های نوزادی علی تا به امروز که براش درست کردم گذاشتیم و همه تماشا کردیم و یادی کردیم از خاطراتفرشته

ممنون از :

بابا حاجی و مامانیمحبت

مامان جون و باباجونمحبت

عمه پری و عمو حسین و فاطمه خانممحبت

عمو جعفر و زن عمو و مهدی و محمد حسین گلمحبت

عمو منصور و زن عمومحبت

خاله مریم و عمو امین و محمد طاهای عزیز خالهمحبت

ممنون از حضورتون و کادوهای خوشگلی که زحمت کشیدید برای پسرم آوردیدزیبا

 

 

پسندها (4)

نظرات (2)

مامان صدرامامان صدرا
21 اردیبهشت 97 21:10
تولدت مبارک عزیزم🎂🎂
عمه فروغعمه فروغ
14 خرداد 97 15:45
تولدش مبارک محبت