علیعلی، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره

بهترین هدیه زندگیمون

4 تا 5 ماهگی علی آقا

1390/5/14 15:44
نویسنده : مامان علی
1,686 بازدید
اشتراک گذاری

به نام یگانه آفریننده هستی بخش .به نام اون خدای مهربونی که حضور یک فرشته

کوچولورو تو خونه ما بهمون ارزانی داشت.فرشته ای که با خودش نشاط و برکت رو به

خونمون آورد.ای خدا شکرت...

 

سلام سلام سلام

 

میدونم که اینبار خیلی دیر اومدم .واقعا شرمنده این 2-3 ماهه خیلی سرم شلوغ بود.به جاش با کلی عکس و خاطره اومدم.

 

تو این چند وقت که وبلاگ پسر گلم بروز نشده کلی کار یاد گرفته و خیلی چیزارو شروع کرده و به قول خودمون اولین های زیادی داشته که به روایت تصویر در ادامه خودش براتون توضیح میده:

 

هووووراااااااااا من بالاخره خودم تهنای تهنا نششتم.گارشون غذای من چی شد پش؟؟؟؟!!

مامان ببین من چه با ادب نششتم ...حالا بهم به به میدی بخورم ؟

 

وای خدا چقد خندیدم دیگه دارم از حال میرم.

 

داللییییییییییی

 

مامانم داشت میومد منو بگیره خودش کله پا شد هه هه

 

بابا حاجی منو برده بود دده و اونجا حشابی باهم باژی کردیم.خیلی حال داد

 

فقط خدا کنه از این کبابای خوش مژه به منم بدن وای خدااااااااااجون چقد به به

 

مامان برو بزار یه دقه ما بخوابیم

 

 

سلام مامان تو رفته بودی بیلون مامانی بهم هیچی نداده بخورم از گشنگی مردم....باور

کن!من تا آخر 6 ماهگی به جز شیر مادر هیچی نمیخورم.باورررررررر کننننن

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)