علیعلی، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره

بهترین هدیه زندگیمون

5 تا 6 ماهگی علی مامان

1390/5/16 13:23
نویسنده : مامان علی
2,021 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدای مهربوووووووووووووووووووووووون

 

دوباره سلام.اینم از عکسای 5 تا 6 ماهگی علی جون ما:

 

در اینجا من برای اولین بار توی حموم خودم تهنا تو تشت نششتم و نمیفتم مگه اینکههههههههه بخوام اون اردکه رو بگیرم  که اون وقت مجبورم دستمو ول کنم اون موقع اونوقت حتما میفتم پشششششش اردکه رو بعدا میگیرم.

 

فرنی خورون شروع میشوددددددددددد:

وای که چقد این فرنی خوش مزه است ولی چلا خشیش باژی درمیاری قاشق قاشق بهم میدی مامان؟؟؟

آهان این شد همشو میخوام با هم بخولمممممممممم

 

پشوورد اینو یکی بمن بگه ممنون میشم واقعا

 

در اینجا من برای اولین بار از وسط خونه تا زیر عسلی چهار دست و پا اومدم ولی نمیدونم کجای  کارم اشتباه بود که به بنبست خوردم.

 

دالللیییییییییییییییییی موشه

 

اینجا هم عروشیه عمو جعفرمه خیلی خوش گژشت.

 

من هر وقت از خواب پا میشم میخندم میبینید چه گده خوش اخلاقم...نیشخند

این لباس خوکشلارو مامانی برام خریده هااااااااااا

ولی عجب تیپی بر هم زدما.حالا چطوری برم بیرون ؟گناه دارن دخترای مردم

مامان یه بار دیگه اون جوکرو تعریف کن بلام خیلی با مژه بود

 

در اینجا هم دارم کار آگاه شمسی و مادام رو میبینم البته اگه این مامانم بزاره!

 

ببخسید من دیگه واقعا خوابم گرفته بزور چشامو وا نگه داشتم

خررررررررررررررپفففففففففففففففف

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

khale
14 مرداد 90 17:03
ey jaaaaaaaaaaaaaaaanam khale ghorbunet beshe jigar
ندا مامان پویان
16 مرداد 90 14:48
سلام ماششاله تو هم شیطون و وروجک شدیا خدا حفظت کنه
مامان احسان
31 مرداد 90 0:49
الهییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی خیلی تو نازی ماشاالله خدا حفظش کنه ببوسیدش از طرف من من شمارو لینک کردم
مامان علي
4 شهریور 90 16:49
ايشاءا... هميشه خندون باشي علي آقا. پيش علي منم بيا .
مامان علي
7 شهریور 90 16:03
با اجازتون لينكتون كردم . شما هم اگر دوست داشتي علي منو لينك كن . اميدوارم دوستاي خوبي براي هم باشيم.
مامان طه
12 شهریور 90 23:04
علی آقا بارک اله چقدر کار بلدی بکنیا! فرنی هم که خیلی می چسبه. من طاها هستم. با من دوست میشی؟ لینکت کردم.
مامان احسان
23 شهریور 90 14:33
سلام احسان با عکسای جدید آپه بدو بیا..
دایی محمد
20 خرداد 91 15:34
علی آقا خیلی نازه.خوشحال میشم به وبم سر بزنید.
دایی محمد
20 خرداد 91 15:35
من شما رو لینک کردم.اگه میشه شما هم وب محمد رو لینک کنید.